CHICKEN KEBAB

back again, var tvungen att blogga lite om vädret med mera, SÅ KUL HAR JAG yey haha nje jag väntar faktsitk bara på att Miss B ska bestämma vad vi ska dricka på lördag såååå...
SNÖ SNÖ SNÖ OCH ÅTER SNÖ
shit vad det snöar alltså, det är inte klokt. Om det bara kunde bli lite kallare så skulle det bli perfekt!
idag lyckades jag med ÅRETS MERIT, bussen var på väg in till stora torget där precis vid terassen. Då bestämde jag mig för att dra av mig mina shorts som jag haft på idrotten(vi orkade inte byta om, äckligt JA) och byta om till mina jeans. OBSERVERA ATT JAG HADE STÖVLAR OCH JAG SKULLE GÅ AV PÅ DRAGABRUNN MITTEMOT PEOPLE. Så i höjd med stora torget satt jag halvnaken i bussen och skulle dra upp mina jeans vilket resulterade i att jag flashade my bouty GÖTT! nu gjorde jag en kort historia riktigt lång, men va fan jag är ju stolt över att vara uppsalas snabbaste bytabyxorpåbussentjej.

glada nyheter nu till alla gamla avdankade innebandyspelae, Miss v och b ska starta ett korpen lag. I'm in!
kan bli riktigt kul eftersom De aldrig hållt en innebandyklubba i handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0