HOT N COLD

svinkallt här hemma tur att kate perrys hot n cold gick på mtv för nu är jag varm igen. Inget går uppemot lite hopp och skakning.
är det någon mer ä jag som störs av mtvs jobbiga "jingle" aaaaaaaaaaaahhhhh så sjukt jobbig men dock är reklamen med heidi klum för gh HOT

Idag har varit en så sjuk sprallig dag. Jag har inte kunnat hålla tyst sån himla överskottsenergu, men det får man väl om man inte tränar på en vecka. Tur att vi hade idrott så jag fick avreagera mig. Matcheus och Bleckert hade lektionen och credd ska dom ha. Så himla duktiga, bästa ledarna hittills! efter mig och Miss v of curse

Helgen kommer nog bli sjukt skön. Ikväll är det träning sedan ska jag träffa en kompis som var på "semester" i 6 veckor utan att säga till så det ska ju bli kul att få höra vad han haft för sig. Efter det korta mötet blir det bio med Bälinge tjejerna, vampyfilmen som jag inte kommer på namnet på men den lär juu va bra iaf. Miss b är tydligen kär i en av skådespelarna och jag antar att det inte är tjejen!?
Sen ska jag jobba USCH pallar inte leka polack men ack det måste jag cash. Som belöning blir det fest hos sjukdomen skoj skoj

har inte tid ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0