JULBORD PÅ SKARIS

Jag är påååååååå topp
aj aj aj ont  hela kroppen,det är inte okej att jobba från 9 tell4 med att städa
Igår var jag för första gången en så kallad "party pooper" det jag fick höra hela kvällen var att jag var tråkig KUL!
men eftersom det var min älskade granne så drog jag mig för att slå honom.
Miss S var full + en massa andra KUL!
Just ja fick ett sms på korgonkvisten av miss L. De gcik vidare från sitt gruppspel igår och tydligen så hade dom ett till gruppspel enligt Miss L!? konstigt ja. men ialla fall så skulle hon gå och lägga sig nu efter en hård natt. Semifinalen spelar dom halv två i diös.KUL
Just ja igen Miss L spanade in min crush tydligen spelar han i ett korpenlag. MUMS

nu väntar plugg och jag ska väcka Miss b
hasta la vista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0