Today

Dear diary,

1991 årgången har blivit utbytt mot 93:or. Det fick jag reda på i lördags, vi kom in SMACK där var dom. I mitt ansikte,
Jag har inget emot 93:or så länge dom är vettiga i huvudet och dessa två töser är jag kompis med men dom var inte där dom skulle vara. I den åldern ska man vara med sin egen kull och upptäcka alkoholens positiva och negativa sidor och det man verkligen ska göra är att experimentera med sin egen kull. ( tolka det som ni vill )
 men men orkar inte älta, nästa gång flyttar jag på dem bara

fraska väntar 
 just ja träffade MIss E idag utanför skolan, otippat! hon har tydligen praktik nånstans och fotar hoppas något blir publicerat hon är grymt bra

bon soir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0