I WAS NOT A PARTY POOPER

oj oj oj helgen har varit full! Lika så jag
I Fredags shoppade jag med Miss B oc Miss V vilket resulterade i en röd rosa korallfärgad tinika som jag ska lämna tillbaka på måndag och en svart leopard tub top av läskigt material som jag hade på mig i Lördags och ett par glasögon. ÄLSKAR GLASÖGON det är så himla underskattat, skit snyggt och man ser ju faktiskt intelligentare ut.
I lördags jobbade jag och dömde två fotbollsmatcher med sofia som hade nackspärr vilket var väldigt underhållande. Sedan var det utgång, träffade cowboy arvid som är en väldigt söt pojke särskilt när han har gåvor att ge! Fixade oss hon Miss B sen drog vi till sunnersta som fan är mycket väre än Bälinge vad gäller lerfaktorn ÄCKLIGT!
dÄR var det livat och Stora sellander och hans kompisar kom, sexiga men saknade personlighet, jag menar det är ju rent vett att säga ; HEL GUYS eller nått när man kommer!? kanske bara var jag som fick en ordentlig uppfostran
 
SÖNDAGEN: BAKIS, (inte lika mkt som Miss B), jobbade, match förlorade med 13-1, pluggar nu
NU ska jag sätta ig och kolla ut veckans babe kandidater 10 lyckliga sedan blir det intervjuer

ciao, ABBAS chiquitita är ju faktiskt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0