söndag söndag söndag

HEJHEJ
sitter och frsöker plugga men det går bara inte har inget plugghumör. Har inte haft det på länge och det oroar mig!
Det jag dck har hunnit med är att baka negerbollar och smällt i mig alla, tur att mamma och dom kommer hem snart så att vi kan ha adventsfika. Känner att jag behöver få i mig lite mer socker.
Nej allvarligt så mår jag skit dåligt psykiskt och fysiskt.JAG MÅSTE BLI SMAL.
Jag vet at det låter sjukt och alla tycker jag ser bra ut men jag har en thing för att vara smal. MEN jag har en thing för mat också. GE MIG STYRKA ATT STÅ EMOT! eller fixa ett sjuuukt bra bantningspiller.
Men nog om min fetisch att bli smal. Helgen har faktiskt varit rolig och mysig.
FREDAG. inflyttningsfest hos oskar och hans två skåningar. jätte kul, riktigt trevligt +++++ AV MIG. Synd bara att jag rå stötte på skåningen och trodde det var besvarat tills hans tjej kom hahah BECCA LILLA
LÖRDAG mysig promenad i den stora staden med familjen och mormor + fika
SÖNDAG. dö alla jävla ungar. dömde fotboll med miss S idag hahah kulkul!

måste tömma diskmaskinen nu LATER


just ja jag är kär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0