Thursday

Detta har varit en helt upp och nervänd dag. Det började med en sovmorgon som enbart jag hade, som tur var tog Miss A en också .sen sov jag igenom hela franskan halva geografin och mitt humör var svart det enda jag såg var SVART. Hade svåra problem med att komma ur det och visste inte hur jag skulle klara av två prov  och att göra klart en inlämningsuppgift. Men på något sätt lyckades jag. Trodde att hela världen vr emot mig och mådde piss men kunde ju inte gå hem var tvungen att göra allt skit. Men på något sätt vände det på engelskan, provet gick bra och hela resten av dagen gick bra. Psykologin gick förvånansvärt bra. Jag hann med en kärleksförklaring till Miss B också. Har saknat henne otroligt mycket och hon hade bara varit borta en dag, men vad kan jag säga jag är full av kärlek. Något som inte Miss a har fått av mig idag. Jag skäker en tanke till henne och hoppas att det gick bra på toaletten. Jag kan säga att toaletten ligger på en skola som börjar med C och hon har en pojkvän som går där... GRATTIS PÅ 1 OCH 1 HALV DAGEN
Nu ska jag äta något ftersom jag inte ätit sedan sju i morse, lite godis dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0