Vissa människor....

Jag startar bloggen med en rivstart, jag blir så jävla trött på vissa personer. Just nu en speciell. Jag känner mig sjukt sviken och jag förstår helt seriöst inte hur vissa är funtade. Är man tillsammans med någon är man inte otrogen och man ljuger inte. Även om man inte är kär i personen så avslutar man det innan man fortsätter med andra.
Jag vet att vissa tycker att det här låter konstigt när det kommer från mig, tänker inte gå in på det, men man blir så himla sviken.
Jag antar att om någon liten tönt läser det här inte kommer förstå ett skit men det spelar ingen roll jag skriver inte för att underhålla utan för att få ur mig lite skit då och då när mina trogna inte har tid. Sällan det händer, men whatever
 Nu ska det pluggas psykologi . bittert inlägg men världen är bitter idag

so long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0