Half dead

Sitter och äter pizza och kollar på csi
anledningen att jag sitter och myser(fettokissar) mig så här är för att jag är bakis, yes you heard me. Det är fredag och jag var ute i onsdags och jag är fortfarande  bakis, eller fortfarande och fortfarande, jag tror inte jag blev bakis för ens i torsdagskväll.
Men man mår ju som man förtjänar.
Och det är det som är så himla jobbigt att det är ens eget fel att man inte kan skylla på någon annan...
Usch, men jag har lärt mig en läxa; jag ska ALDRIG mer dricka SÅ mkt och gå och lägga mig SÅ sent när jag ska upp SÅ tidigt!

men va fan jag ångrar inget, kvällen var awsome mkt awsomeness med mina tjejer och resten av alla 91:or i uppsala

nu ska jag öppna en chips påse
just ja det är helg!!!!!!!!!!!!!
helgen bjuder på en hemtenta i religion och ett naturarbete, mys mys MYS med familjen och en match
paaarty party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0