plugg plugg plugg

Sitter och gör en mindmap med rubriken blir världen bättre? till hjälp har vi gapminder.org!!
Förstod ingenting i början alltså för cirkus 2 veckor sedan men nu börjar jag komma igång hahaha good work!
Men det är skönt att för engångsskull sitta ner lugnt och stilla och kunna koncentrera sig och det är faktiskt kul! Jag tycker egentligen att det är riktigt kul med skola och läxor men ibland finns inte orken eller engagemanget.

Hade filosofi imorse helt okej, ska hålla på med extensinellafrågor(?) från och med nu vilket blir lite roligare än kunskapsteorin. GO MAGISTER DAVID, ELLER KANSKE DANIEL !?..
sedan hade vi naturkunskap med labbgrupperna, jag är egentligen grupp2 vilket betyder stor håltimme men jag röck i lite snören, fixade och trixade VOILA grupp nr 1 så slutade vis halv tolv vilket kändes underbart!

plugg hela denna eftermiddag till lugnafavoriter, perfekt för plugg.
 herregud jag måste hylla denna kanal! och bara för att göra allting lite bättre varvar de med jullåtar, allt för att jag ska må bra! Santa claus is coming to town on the record UNDERBART!! 
Sedan blir det middag rester mums mums and off to innebandyträning förhoppningsvis har mami kommit hem med mina nya löparskor också fan vad snabb jag kommer bli i mina snabba skor!



life is good to me today
you better watch out, santa claus is coming to town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0