alla hjärtans dag

jaaaaaa vad ska man säga om denna dag. Vissa älskar den, vissa tycker det är kommersiellt trams, vissa hatar den ( kan vara bitterhet)
Vart står jag?
Jag gillar inte fack så jag står nog inte i något av dem men om vi säger så här, jag har inte pojkvän och jag har inte flickvän= detta är en ganska trist dag
TUR ATT JAG FICK CHOKLADHJÄRTAN AV MIN CHEF, HON SPRIDER KÄRLEK

men jag tror att jag och mina kompisar och många andra fastnar för mycket på kärleken till en flickvän/pojkvän. Denna dag behöver inte handla om det. Tänk på alla i din närhet som du älskar, vi sa din uppskattning till dem istället för att haka upp dig på KÄRlek. Ge mamma en blomma eller hunden ett tuggben, elelr dig själv massor av godis(min favorit)
Jag ska i alla fall på tjejmiddag hos Miss L lagad av Miss S  och det ska bli jätte mysigt, jag ska ge dem massor av kärlek och pussar.
Någon som förtjänar extra mycket pussar och kramar Är Miss v som opererade munnen igår, all cred to you hun som stog ut med det!

nu ska jag gå och fixa med grejer
MAMMA OCH PAPPA, JAG ÄLSKAR ER hoppas du (tjuv)läser bloggen som du brukar göra för jag tror inte jag kommer säga dessa tre ord till er idag heller. SYSTER MIN you rock my world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0