hade inget internet, update nu

Klockan är 20,30 svensk tid 24/1 och det har varit molnigt hela dagen. Jag är helt slut i kroppen och huvudet, väldigt törstig men det är för långt till kylen. Denna dag har innehållit frukost, tennis, bad, lunch, sova, plugga, tennis, dusch. Och på det så har det duggat och druckits drinkar om vartannat.  Många skulle nu tycka synd om mig eftersom jag är utomlands och det duggar och duggade igår med, men i'm brave det är varmt i alla fall och god mat OCH snygga bartenders. Så det är lugnt...än så länge. Jag har kramp i min högra över underarmsmuskel pga. tennisen men så är det när man är proffs det är bara att bita ihop. Hotellet är jätte fint och hur stort som helst (lite problem med att hitta) maten är som sagt god och allt drickbart också men det luktar hur äckligt som helst ibland. Kan inte beskriva lukten, men det är galet. En till grej som är galen är att alla lanzarote/spanish dudes är korta. What's up with that? Stannade längden upp i puberteten eller? Något som dock gör bot på det är att de är så himla flirtiga, man känner sig riktigt uppvaktad och speciell...Jag och alla de andra tusen tjejerna


Got to go and pluggish annars blir inte Mr D glad när jag kommer hem

Ciao amigos and salut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0