tyra banks

jag är sjuk
JAG ÄR SÅ JÄVLA SJUK och mer har jag inte att säga

skoja jag är hungrig också men det är för långt till köket och om jag ställer mig upp exploderar mitt huvud
alla har svikit mig idag(mamma och pappa) så jag spenderar tid med Tyra och gänget, underbara tjejer det där. känns som barndomsvänner ÅHH JAG HATAR TV
Och där rök Ebony...
I lördags åkte MissA hem till sina thaiipojkar där hon kommer njuta av allt det landet erbjuder i två veckor, inte alls avundsjuk! tråkigt att hon är borta på sportlovet, det blir bara jag och miss b hemma då. Miss V åker till Åre med pärona.
Åhh mormor Oprah hoppade just in i teven, idag ska hon föreläsa om ekonomi booring

nu ska jag krypa ut i köket och jaga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0