inbyggd semester i mitt underbara sommarlov

Lägesrapport: Solen försöker tränga sig fram men molnen står enade. Ätit en bastant furkost fö att klara tåg resan. Grovt bröd med leverpastej och ett glas med C-vitamin. MUMS! Sitter och kollar på något crap som går på discovery channel och far påpekar att min packning inte är klar. Vi åker om 40 minuter. FINT!

Åker ner och hälsar på min farmor i helsingborg nu. Vi har jättebra kontakt och vi har sjukt roligt när vi är tillsammans så jag ser verkligen fram emot det. Dessutom har min kära vän...X... kan vi kalla honom, flyttat ner till Hbg så jag ska se till att jag får träffa honom också. Han berättade dock inte att han skulle flytta så får se hur mkt grabben vill träffa mig haha

På söndagen drar jag upp till Göteborg då syrran ska vinna Gothia! yeeeah kommer hejja stenhårt på tjejerna. Kommer även umgås med Vick då hennes syrra också ska spela. Vi bestämde oss för at tvinga ner Anna B också så att NÄSTAN hela crewet är med. + att laget Robert tränar ska spela så honom ska jag också se till att picka up. Efter en skön vecka drar det ivägtill farmor igen men hela familjen

Såg på Michael Jacksons minnestund igår och inget program eller "minnesstunder" har fått mig att känna mig så berörd. Och jag kom på mig själv med att vara mest besviken på att jag inte var född och var för ung på hans storhetstid. Vad han än har gjort och om han nu var pedofil eller inte...Det tar inte bort hur bra, sjukt bra han var på att sjunga, dansa och göra låtar. Han är en legend och jag kommer lyssna på MJ hela tiden ett bra tag fram över och låtsas att jag levde under hans magiska tid.

Denna morgon lyssnar jag på Heal the world OM OCH OM IGEN
http://www.youtube.com/watch?v=1YXvNuzqkfw
 
kan inte få nog, värmen sprids i hela kroppen
Träffar ni mig på tåget så var så säker på att jag kommer sprida lite kärlek
... NÄR JAG KONKAR MINA VÄSKOR

ahhhh far är arg bye bye


Kommentarer
Postat av: Magdalena & Linnea

Haha not

2009-07-29 @ 11:58:03
URL: http://flowerppower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0