Äggmök

Man kommer hem huur trött som helst efter att ha gått i skolan till halv fem och sedan jobbat. Tror ni man blir varmt välkommnad eller? Syrran lackar för att hon får se en titt av beccashow,(min feta röv framför tven)istället för 2½ men, ingen lagad mat, bacillerna håller på att ta mig och jag är så svag och det är så synd om mig. Mami jobbar, Papi jobbar och ingen lagar mat. De menar att jag ska laga mat. INGEN MAT klarar inte av sådana situationer. Det är som att komma hem svettig och någon anna är i duschen!!!! Skrapade iaf ihop lite kryddost och två stekta ägg

Sis skriker på mig igen tydligen så tror hon inte på mig när jag sa att jag behövde laptopen till skolarbete...
bajs jobbig dag nu ska jag gå och gömma mig

/ en sliten becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0