det regnar

my friends, det började som en hyffsat fin dag. syrran härjade klockan 9 imorse för att hon hade match så jag och mitt tunga huvud bestämde sig för att det var lika bra att gå upp. Har kollat på fotboll hela dagen vilket har varit väldigt soft. Sitter nu och kolla på film med min nyopererade far. Extrem smärta lindras md piller och stora lass med glass!

STUDENTEN! en tid/ dag som verkar väldigt kul. Tycker dock det ser lite tradigt ut när man hittar en spyendes kl 23. Skulle tippa på att killen spräckte sin alkoholoskuld. Själv var jag på Viktors mottagning som var en väldigt trevlig tillställning. Killen kan skatta sig lycklig då han aldrig kommer behöva köpa glas under sin livstid. Efter det blev det lite gemytlig samling hos DH Annas granne. Ett gäng bönder med bira som fick påhälsning av oss som drack moserat rosé. + jossan wesslén och Martina, mycket trevligt! Innan vi hann ta bussen in till stan tror jag att ca 6 bråk hade utbrytit men så blir det när man blandar djur.
Ågatan 11, där båda min tjejgäng var så att säga. jag var på grymt dåligt humör så det sög balle. Hälften drog till gillet och min ena halva sofia övertalade mig att komma och HEJ vad kul det blev . Har suttit hela eftermiddagen och gottat mig i sjukheterna. Mycket öl och tjejsnack! När det närmade sig stängningsdax fick man ej gå ut och röka enligt den tjuriga kinesen. Men det stoppade inte mig och Lisa. Jag kom på idén att gå ut genom en nödutgång! Sagt och gjort, vi gick igenom nödutgången och fann oss i ett personalrum. SWEET, men vart tusan kom man ut? hittade en till dörr och provade, där kom en liten, typ hall kan vi kalla det. EUREKA jag hittade den slutgiltiga dörren, ut till frihet tänkte jag. Det var frihet och rökpaus enda tills jag såg stadium skylten. WTF vi kom ut i STpergallerian. PANG Dörr jäveln in till personalrummet slås igen och larmjävlet i stper går på. Jag kissade på mig och lisa as garvar, fint. Vi drog igen dörren till stper snabbt som fan och bad till gud att polisen inte skulle bli inkopplad. Lisa påpekade så fint at det skulle bli min tredje gång då! Väggarna började röra sig inåt och luften började ta slut. ON TOP OF THAT SÅ SÄGER SOFIA I TELEFONEN ATT DE HAR STÄNGT OCH ATT ALLA HAR GÅTT.  Efter en kvart så blev vi dock utsläppta! Av våra egna, utan någon gillet personal inblandad. Jag tackade gud och svepte en öl till sen var det tack och hej bussen hem!

Nej just ja mcdonalds först, i forgot. träffade hossam och hani där kärt återseende! de är nu fria från skolan och de var väldigt noga med att trycka upp det i ansiktet på mig.
Har förövrigt inte nämnt Anna så mycket men det ä för att henne såg jag inte skymten av. Som vanligt ute på raggningsrunda och jag hörde hennes röst eka GÅÅÅÅÅ.
Vick var med mig hela tiden och Johan för fan. Nu har jag nog nämnt alla ingen behöver vara ledsen.

Köttbullar och macksväntar ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0