I'm a winner, det vet ni

HELL YEAH
GOOD I'M GOOD
Oj oj oj min dag blev helt plötsligt mycket bättre!
Jag kan stolt meddela att jag blev vinnaren av rickes Ed Hardy keps. Känn på den alla ni 5 som förlorade!
haha frågan är om man ska slita den med hälsan eller rama in?
Slita blir det nog inte eftersom mitt hår är för snyggt för att gömmas, typ


Förövrigt så har dagen varit ganska onödig i skolan men väldigt skön. Kom dock hem med två feting stenar i magen. Den ena var ett kanske IG, JA IG. Den andra var att mina flickvänner gjorde slut med mig. Men jag tror vi är tillsammans igen. Jag hoppas det för utan dem klarar jag mig inte. Shit vad beroende man kan bli av människor och hur mycket man kan älska människor. Frågan är då om det är bra att man har sådana relationer, att vara beroende av andra människor eller ha folk på avstånd. Hade Tjejerna inte betytt så mycket för mig som de gör hade jag aldrig brytt mig. Men nu gör det ont i hela kroppen om vi bråkar, som om en bit inom en dör.
Nu blev jag väldigt sentimental men that's me. Har en sådan sida också

Men allt är nog löst och har lovat Anna att kontrollera mig och hon ska kontrollera sig när hon blir brunstig!

Tack och hej





Kommentarer
Postat av: lets be friends

jag vill bli ihop med dig igen , jag lovar att aldrig b li ihop med någon annan!



ps. sjukt nice pic. du har lagt upp. ÄLSKAR min full(ful)het ;-D



2009-06-08 @ 19:03:02
URL: http://efterdojja.blogg.se/
Postat av: Hole again

Men nu kraschas ju mitt rykte bland ettorna när jag fäller en tår i datasalen.

Det kommer mer av den varan vill jag lova ska updatea som en tok undersommaren!

2009-06-09 @ 08:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0