Pictures a la yesterday

Kameran var framme igår och fick till några riktigt fina!
Tänkte först lägga upp bilder från Viktors mottagning men precis innan, kom mor in och höll en lektion om vad som passar sig när det gäller blogggar och internet och vad som inte gör det. Att läägga upp en bild på mamma hör nog till kategorin - passar sig inte. Därför blir det fina bilder på ungdomarna som skiter i vilket!


Anna kör All in vad gäller posandet
 




Glatt skötsamt gäng!                                                        

jaaa fint med par....




 Jag och min käresta Johan. Nya i förhållandet men det fungerar bra.

Försöker även fixa ett nytt album på fejjan inför sommarens roligheter som redan börjat.  Men det går ej bra så nu ska jag koncentrera mig på att kolla på GREEK helt okej faktiskt. Handlar om College livet i USA och alla olika föreningar. Måste testa på det där livet känne jag eller festerna iaf.

B svarar inte när jag ringer och eftersom jag blivit en attentionwhore och sällskapssjuk  (var ensamarg innan) så får jag hjärtkrämpor. Hon svarade inte igår heller, kan min flickvän ha gjort slut? D har inte heller ringt ELLER skickat sms. Va fan är det här asså nu blir jag ju orolig aj aj aj nu tror jag det stannar,

åhh hej


Kommentarer
Postat av: Rickelito

Grattis, du vann! Bra flyt..

Mejla din adress till [email protected] , så fixar jag så du får den postad till dej.

2009-06-08 @ 15:06:11
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0