skolavslutning

och jag är inte munter. Mitt sinneslag gör vädret sällskap! Men avslutningen är inte förens klockan två så jag hoppas att jag är på topp då annars kommer min klara stämma inte rocka med i du blomstertidnukommer.

Igår när min madre hade datorn sprudlade jag av skojfristiga blogginlägg men idag står det still och jag känner mig tråkigare än tråkigast. Men jag kan Berätta att jag hade en nattgäst igår som måste ha hoppat och stampat påmig hela natten. När jag vaknade imorse kunde jag inte röra på en enda kroppsdel och jag trodde seriöst att jag var förlamad.

Men jag kom upp
Drog på lite brun utan sol igår för att pigga upp mig själv och resultatet blev riktigt bra! Ska hoppa på anna idag och skryta om min perfekt bruna kropp då hon ofta misslyckas, då kanske mitt humör blir bättre

Lisa messade igårkväll och frågade vad jag gjorde. En fråga som hon inte skriver bara för at berätta att hon sitter hemma på toa. Jag sa att jag låg i sängen(tänkte vara duktig coh sova i tid) Hon svarade att hon satt på baren baren med Erikssonfamiljen och G + några till.

TACK LISA TÄNKTE JAG. hur fan ska jag nu kunna somna när jag vet att det finns nåhot roligt att göra. Jag hade bara tänkt ruttna i min säng och ta igen timmar. Frågan var då: Klä på sig, kränga några bira och uppräthålla mitt rykte. Eller dra täcket över huvudet och lägga onda ögat på Lisa.  Så gullig som jag är så la jag onda ögat på Lisa och ryktet lever jag upp till på fredag!

Som sagt denna dag, är en dag jag vill hoppa över. Men iaf
Frukost
Gråta
Klä på mig
Gråta
Bussen
Shoppa med Syrran
Tjura
Fika med klassen
Avslutning
förhoppningsvis inte gråta
Middag med tjejerna   så roligt blir det idag

/ en brun becca i en vit uppsalaskara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0