en godgärning

Onsdagen i en sammanfattning
dragons deli -vitt vin och katt med runkmuskel. B börjar bli slirig 21.50
CP- tre pensionärspar, kände oss chockerande nog för unga. B börjar dregga including vick 22.15
Ågatan?-öl och nyfunna vänner
gillet- tio minuters öl paus
götet var planen men det stängde, B tyckte BJ jag och vick garvade henne i ansiktet och drog med henne till en firma fest på saluhallen. tryckare med mina flickvänner slutar med att vi står själva på dansgolve och skrålar I NATT E  JAG DIN
På terran satt stora B den lilla rackaren som har kommit hem till mamma maria över sommaren. Dock pratade jag inte med dem länga då jag fick se ett bekant ansikte. antoan? vi säger anton. Riktigt kul det är en skön man det där. steg ännu högre när han köpte shots. Vick och B gick runt och flirta.
Firman- 2.00många ansikten man kände igen, och många ansikten som flöt ihop! mer öl och fischer becca är 10 kg tyngre. B ragga som en jävla dåre kom man i närheten så bets hon.
5.00 la jag mitt snurrga huvud på annas kudde
10.00 behövde jag drop

Skulle kunna skriva om natten på ett mycket roligare sätt men mitt huvud är inte roligt idag så inget blir roligt förutom att jag gav min halvätna cheeseburgare till enn fattig man som rotade i papperskorgarna. 
-asså jag är inte fattig, (argblick från fattigman)
- hahha vick hörde du hahah han är inte fattig han ba rotar i papperrskorgar! hahaha ( Bs smarta ord en meter i från honom)

jobba kl4 hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0