Miss V ska få en chiouaoa

sol sol sl herregud är man i extas eller. Det är efter sådana här helger man gillar sweden uppsala men fast det har varit så underbart har Miss B tänkt rymma. och vart? jo till framor i sundsvall. TILL FARMOR I SUNDSVALL. förutom en skön fylla fick MIss B en ny personlighet och nya värderingar i lördags. Dock tror jag att hon klämde ur sig en inbjudning men är inte säker  så ska dunka fram den ur henne imorgon så vi alla kan göra sundsvall osäkert.
Äckligt slapp dag. Jag och Miss V tog sovmorgon till 10 sen visade det sig att vi inte hade lektion, drog ner på stan och lapade sol. 
                                    





satte oss på bryggan vid lingon och träffade några riktiga sötnosar, är en sucker för smått


Efter att Miss V ringt och förklarat för Miss B att det är måndag och inte söndag så kom hon och Miss P ner på stan och vi gruppskolkade.
P skulle rida polle asusual men vi andra träffade holmis och rastade Miss B på Waynes där jag träffade Lilla Waouda förövrigt. kärt återseende
Sedan blev det bryggan igen och Miss B spädde på lungcancern
 all denna sol resulterade i en fucking burnt arm. Så nu ligger jag här med solsting och önskar att jag hade pluggat till franska provet och gjort min engelska redovisning i helgen. När lära sig? Appropå(?) helg så var den galen Miss B och jag drog till LA satte en spruta i armen och festade med Mötley crüe och Paris Hilton. Typ något åt det hållet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0